|
Action1 Released the Research About Top 7 Cybersecurity Challenges in 2018
Houston, Texas, September 12, 2018
Action1 Corporation, a Cloud-based cybersecurity solution provider, released the research about top cybersecurity challenges in 2018. The research highlights major challenges faced by organizations, includes examples and provides recommendation for solving these challenges.
The data for Top Cybersecurity Challenges in 2018 research was collected in July 2018. The respondents come from 521 organizations of different sizes, verticals and regions.
The key highlights:
- The most common challenges are lack of employee cybersecurity education (81%), ransomware (75%), patching (67%). - Ransomware protection is the top priority for among the other challenges. - Protection of unmanaged devices is #4 in the list (62%), however is only 5% of respondents indicated this as their #1 priority.
"Not a surprise that human factor remains one of the most critical issues," said Maurice Torres, VP of Product Strategy at Action1 Corporation. "Proper employee education and cyber hygiene shall get to the top of the list and effectively solved before new major incidents happen."
To download the research, please visit: www.action1.com/go/top7securitychallenges
Контактное лицо: Ralph Smith
Компания: Action1 Corporation
Добавлен: 03:05, 04.03.2019
Количество просмотров: 451
Страна: США
BIA Technologies впервые запустит «Школу разработчиков 1С», BIA Technologies, 00:33, 03.06.2024, Россия52 |
С 15 мая 2024 года системный интегратор BIA Technologies объявляет о наборе участников в новый бесплатный образовательный проект, который позволит новичкам в разработке 1С и специалистам с опытом развить свои навыки. |
B2B-маркетплейс "на_полке" стал новатором спецпредложений на рынке оптовых продаж, "на_полке", 22:23, 01.06.2024, Россия149 | |
Компания «на_полке» стала первым B2B-маркетплейсом на рынке оптовых продовольственных закупок, сделавшим ставку на маркетинговые инструменты, свойственные рынку B2C. Начиная с конца 2023 года отдельным направлением в маркетинг-плане компании стали промоактивности, которые показали большую отдачу и открыли «на_полке» новые идеи коммуникации с целевой аудиторией. |
|
|