|
XLSTAT 2019.1 now available with new features and options
With its 200+ statistical features and user-friendly interface, XLSTAT is the leading statistical software solution for Microsoft Excel.
XLSTAT version 2019.1 is available for download!
New statistical features and options:
- Customer Lifetime Value: A new and useful feature to assess the financial value of your customers.
- Price Elasticity Demand: Determine the price of your products at which the maximum revenue is generated.
- Multiple Factor Analysis: You can now run this analysis on frequency tables.
- STATIS: A new multivariate method for your sensory data analyses.
- DOE sensory: Improved designs for all sensory discrimination tests are now available.
- Data Selection: Run a Linear Regression or an ANOVA on millions of data points.
- Test assumptions: Validate the hypothesis of normality and homogeneity of variances.
- Influence diagnostics: Compute DFBetas, Mahalanobis distance and other influence statistics.
- Variables characterization: Extra filtering and sorting options are now available.
- Nonlinear regression: New interface, additional built-in functions and the AIC.
- Scatterplots: Customize your graph choosing your own color for groups.
Check out our latest news: https://www.xlstat.com/en/news XLSTAT Solutions: https://www.xlstat.com/en/solutions Try it now: https://www.xlstat.com/en/download
Контактное лицо: XLSTAT CONTACT
Компания: ADDINSOFT
Добавлен: 19:20, 29.03.2019
Количество просмотров: 370
Страна: США
BIA Technologies впервые запустит «Школу разработчиков 1С», BIA Technologies, 00:33, 03.06.2024, Россия54 |
С 15 мая 2024 года системный интегратор BIA Technologies объявляет о наборе участников в новый бесплатный образовательный проект, который позволит новичкам в разработке 1С и специалистам с опытом развить свои навыки. |
B2B-маркетплейс "на_полке" стал новатором спецпредложений на рынке оптовых продаж, "на_полке", 22:23, 01.06.2024, Россия149 | |
Компания «на_полке» стала первым B2B-маркетплейсом на рынке оптовых продовольственных закупок, сделавшим ставку на маркетинговые инструменты, свойственные рынку B2C. Начиная с конца 2023 года отдельным направлением в маркетинг-плане компании стали промоактивности, которые показали большую отдачу и открыли «на_полке» новые идеи коммуникации с целевой аудиторией. |
|
|