Opportunity in United States and Japan – Proton Therapy Market
Key Facts Covered
• Mitsubishi is the leading player in proton therapy in Japan. • Varian is now installing first commercial ProBeam system at Scripps Proton Therapy Center in San Diego where patient treatments are scheduled to begin in 2014. • Mitsubishi has proton therapy centers in operational state in Japan and further it has planned to launch more proton therapy centers by 2016. • In the US alone IBA has proton therapy centers already in running state while 3 more proton therapy are in development and are scheduled to open in 2014 and 2015 • Proton therapy is an excellent treatment option for children, adolescents and young adults with cancerous and non-cancerous tumors that can be treated with traditional radiation. • IBA is the clear leader in proton therapy in terms of both experience and technology.
Table of Content
1. Executive Summary
2. United States Proton Therapy Market – Actual & Potential Market 2.1 United States – Proton Therapy Market 2.2 United States – Potential Proton Therapy Market
3. United States Proton Therapy Patient Number – Actual and Potential 3.1 United States – Patients Treated with Proton Therapy Actual Numbers & Forecast 3.2 United States – Patients with Proton Therapy Potential Numbers & Forecast
4. United States – List of Proton Therapy Centers, Cost, Start of Treatment, Patient Treated
5. Proton Therapy – Comparative Analysis of Company
6. United States Proton Therapy – Company Analysis
6.1 IBA Proton Therapy 6.1.1 IBA Proton Therapy Sales (2007 – 2015) 6.1.2 The Proton Therapy Centers Developed by IBA
6.2 Optivus Proton Therapy 6.2.1 The Proton Therapy Centers Developed by Optivus
6.3 Hitachi Proton Therapy 6.3.1 The Proton Therapy Centers Developed by Hitachi
6.4 Mevion Proton Therapy 6.4.1 The Proton Therapy Centers Developed by Mevion
6.5 Varian Proton Therapy 6.5.1 The Proton Therapy Centers Developed by Varian
7. Proton Therapy – Reimbursement Policies
8. Japan Proton Therapy Market – Actual & Potential Market
8.1 Japan – Proton Therapy Actual Market & Forecast
8.2 Japan – Potential Proton Therapy Market
9. Japan Proton Therapy Patient – Actual & Potential Candidate
9.1 Japan – Patient Treated with Proton Therapy Actual Numbers & Forecast
9.2 Japan – Potential Candidate for Proton Therapy
10. Japan – List of Proton Therapy Centers, Cost, Start of Treatment
11. Japan Proton Therapy – Company Analysis
11.1 The Proton Therapy Centers Developed by Mitsubishi
11.2 The Proton Therapy Centers Developed by IBA
12. Components of a Standard Proton Therapy Center
12.1 Proton Accelerator
12.2 Beam Transport System
12.3 Beam Delivery System 12.3.1 The Passive Scattering Technique 12.3.2 Beam Scanning
This report is built using data and information sourced from proprietary databases, primary and secondary research and in–house analysis by Renub Research team of industry experts.
Primary sources include industry surveys and telephone interviews with industry experts.
Secondary sources information and data has been collected from various printable and non–printable sources like search engines, News websites, Government Websites, Trade Journals, White papers, Government Agencies, Magazines, Newspapers, Trade associations, Books, Industry Portals, Industry Associations and access to more than 500 paid databases.
Click here to view the report Details: http://www.renub.com/report/united-states-and-japan---proton-therapy-market-patients-forecast-130
For more information visit: http://www.renub.com/
Contact Us
Rajat Gupta Sr. Manager Sales & Marketing Div Renub Research Email: rajat.gupta@renub.com Phone: +1-678-302-0700 (USA), +91-120-421-9822, +91-120-254-5750 (India) Web: http://www.renub.com
Контактное лицо: Rajat Gupta
Компания: Renub Research
Добавлен: 09:28, 02.07.2015
Количество просмотров: 766
Страна: США
Подводя итоги первого года работы, команда журнала «Москвичка» заявляет о запуске электронной версии журнала и закрытого событийного клуба «МОСК». Новые продукты расширят уже сформировавшееся комьюнити «Москвички», объединив команду, партнеров, друзей и читателей журнала.
Pro-Vision Communications выступило консультирующим коммуникационным партнером Console Gaming Festival – фестиваля игр на консолях Nintendo, PlayStation и Xbox от компании «Ачивка». В рамках сотрудничества агентство разработало стратегию продвижения фестиваля для семейной аудитории и оказало комплексную коммуникационную поддержку в нишевых СМИ и социальных медиа.
Четыре проекта Пятого канала в различных номинациях стали финалистами престижной индустриальной премии «МедиаБренд». Шорт-лист претендентов на победу опубликован на официальном сайте премии.
Агентство маркетинговых коммуникаций Pro-Vision Communications стало лауреатом отраслевого конкурса «Лучшая команда, сертифицированная АКМР». Проект «Я приду в субботу к маме на работу!: День открытых дверей компании «Зарубежнефть» в рамках NestroKids» завоевал высшую награду в номинации «Лучшее событие для персонала».v
24 октября в Старт Хабе на Красном Октябре было шумно. Всему виной конференция — DEMIS perFORMANce Conf, которая стала центром притяжения профессионалов из мира маркетинга, рекламы и digital.
По данным организаторов мероприятие собрало свыше 5500 регистраций и более 2000 участников на самой площадке: конференцию посетили ведущие маркетологи, аналитики и владельцы бизнеса.
24 октября 2024 года в пресс-центре медиагруппы «Комсомольская правда» состоится пресс-конференция, посвященная завершению сезона Всероссийской акции по очистке от мусора берегов водных объектов «Вода России»
Мы рады сообщить вам о значительном событии в жизни нашей компании — ребрендинге. Новый стиль символизирует наше стремление к постоянному развитию и внедрению инноваций в каждый аспект работы.
Волонтеры акции «Вода России» объединят усилия с Fix Price и встретятся в древнейшем русском городе Старой Руссе, чтобы очистить берега рек Полисть и Порусья. Мероприятие пройдет в соревновательном режиме с призами и подарками.
21 сентября в 14:00 в нижегородском ЦУМе состоится уникальная праздничная программа, посвящённая спорту – «Спортивная Приколяндия». Гостей ожидает спектакль, где участники познакомятся с различными видами спорта, а также мастер-класс по изготовлению значка в виде футбольного мяча. Будет и много других сюрпризов, подготовленных организаторами.
Лидер пивоваренного рынка компания АО «АБ ИнБев Эфес» объявила о старте своей ежегодной флагманской кампании ART OF DRINKING («Искусство ответственного потребления»), направленной на формирование культуры ответственного потребления и отношения к алкоголю
С 12 сентября в нижегородском ЦУМе вновь начинает работу фан-зона хоккейного клуба «Торпедо»! Нижегородцы уже соскучились по атмосфере фан-зоны во время матчей, по голам, от которых эмоции буквально взрываются, по любимым конкурсам и подаркам от любимого клуба и торгового центра.