Opportunity in United States and Japan – Proton Therapy Market
Key Facts Covered
• Mitsubishi is the leading player in proton therapy in Japan. • Varian is now installing first commercial ProBeam system at Scripps Proton Therapy Center in San Diego where patient treatments are scheduled to begin in 2014. • Mitsubishi has proton therapy centers in operational state in Japan and further it has planned to launch more proton therapy centers by 2016. • In the US alone IBA has proton therapy centers already in running state while 3 more proton therapy are in development and are scheduled to open in 2014 and 2015 • Proton therapy is an excellent treatment option for children, adolescents and young adults with cancerous and non-cancerous tumors that can be treated with traditional radiation. • IBA is the clear leader in proton therapy in terms of both experience and technology.
Table of Content
1. Executive Summary
2. United States Proton Therapy Market – Actual & Potential Market 2.1 United States – Proton Therapy Market 2.2 United States – Potential Proton Therapy Market
3. United States Proton Therapy Patient Number – Actual and Potential 3.1 United States – Patients Treated with Proton Therapy Actual Numbers & Forecast 3.2 United States – Patients with Proton Therapy Potential Numbers & Forecast
4. United States – List of Proton Therapy Centers, Cost, Start of Treatment, Patient Treated
5. Proton Therapy – Comparative Analysis of Company
6. United States Proton Therapy – Company Analysis
6.1 IBA Proton Therapy 6.1.1 IBA Proton Therapy Sales (2007 – 2015) 6.1.2 The Proton Therapy Centers Developed by IBA
6.2 Optivus Proton Therapy 6.2.1 The Proton Therapy Centers Developed by Optivus
6.3 Hitachi Proton Therapy 6.3.1 The Proton Therapy Centers Developed by Hitachi
6.4 Mevion Proton Therapy 6.4.1 The Proton Therapy Centers Developed by Mevion
6.5 Varian Proton Therapy 6.5.1 The Proton Therapy Centers Developed by Varian
7. Proton Therapy – Reimbursement Policies
8. Japan Proton Therapy Market – Actual & Potential Market
8.1 Japan – Proton Therapy Actual Market & Forecast
8.2 Japan – Potential Proton Therapy Market
9. Japan Proton Therapy Patient – Actual & Potential Candidate
9.1 Japan – Patient Treated with Proton Therapy Actual Numbers & Forecast
9.2 Japan – Potential Candidate for Proton Therapy
10. Japan – List of Proton Therapy Centers, Cost, Start of Treatment
11. Japan Proton Therapy – Company Analysis
11.1 The Proton Therapy Centers Developed by Mitsubishi
11.2 The Proton Therapy Centers Developed by IBA
12. Components of a Standard Proton Therapy Center
12.1 Proton Accelerator
12.2 Beam Transport System
12.3 Beam Delivery System 12.3.1 The Passive Scattering Technique 12.3.2 Beam Scanning
This report is built using data and information sourced from proprietary databases, primary and secondary research and in–house analysis by Renub Research team of industry experts.
Primary sources include industry surveys and telephone interviews with industry experts.
Secondary sources information and data has been collected from various printable and non–printable sources like search engines, News websites, Government Websites, Trade Journals, White papers, Government Agencies, Magazines, Newspapers, Trade associations, Books, Industry Portals, Industry Associations and access to more than 500 paid databases.
Click here to view the report Details: http://www.renub.com/report/united-states-and-japan---proton-therapy-market-patients-forecast-130
For more information visit: http://www.renub.com/
Contact Us
Rajat Gupta Sr. Manager Sales & Marketing Div Renub Research Email: rajat.gupta@renub.com Phone: +1-678-302-0700 (USA), +91-120-421-9822, +91-120-254-5750 (India) Web: http://www.renub.com
Контактное лицо: Rajat Gupta
Компания: Renub Research
Добавлен: 09:28, 02.07.2015
Количество просмотров: 817
Страна: США
С октября 2025 по апрель 2026 года агентство IQ разместило наружную рекламу жилого комплекса Грани на всесезонном курорте Солнечная Долина в Челябинской области.
В августе 2025 года агентство IQ реализовало кампанию для ГК Арсенал, разместив наружную рекламу на билбордах в престижных зонах отдыха — гольф-клубе Пестово и ресторане River Club Moscow.
С июля по октябрь 2025 года агентством IQ была размещена наружная реклама бренда Il de bote в престижных местах отдыха Санкт-Петербурга — стрелковом клубе «Олимпиец» и ресторане Stroganoff Bar & Grill.
В октябре 2025 года агентством IQ была организована спонсорская интеграция бренда Sense в турнир «Падел Первых. Турнир нового формата», проходивший в премиальной локации Jet Arena на Новой Риге.
С апреля по декабрь 2025 года агентство IQ реализовало рекламную кампанию для MR Group в Дворце Тенниса Лужники, Мультиспорт и в загородном клубе Soho Country Club.
«Газпром нефть шельф» в очередной раз победил в престижном национальном конкурсе PR-проектов «КонТЭКст». В этом году жюри конкурса высоко оценило digital-проект «Работа в Арктике и вокруг нее» за инновационный подход, стратегическую глубину и умение превратить сложную промышленную тему в увлекательную и близкую для широкой аудитории историю.
Агентство IQ в октябре 2025 года провело комплексную кампанию для банного комплекса «Огниво». Цель — укрепление бренда и привлечение новой аудитории через эксклюзивное размещение на ключевых премиальных площадках города.
В сентябре 2025 года агентство IQ реализовало интеграцию в мероприятие «Роскошь, как стиль жизни» жилого комплекса Phantom в премиальном автосалоне Rolls-Royce Kutuzovsky.
В июле 2024 года агентство IQ представило бренд Gresso на 3D медиа-кубе Catcher — одном из самых технологичных и статусных digital-объектов в Москва-сити.
В июле–августе 2024 года агентство IQ реализовало кампанию для ювелирного бренда Yana в Башне Федерация — ключевом небоскрёбе делового кластера Москва-Сити.
Агентство IQ организовало кампанию для Capital Group по продвижению ЖК «ОКО» через билборды в премиальных локациях Москвы и Подмосковья для охвата VIP-аудитории.
С июля по сентябрь 2025 года агентство IQ продвигало бренд Pitkina с помощью пилларов и ситиформатов на Тверском и Никитском бульварах в Москве, нацеливаясь на премиальную аудиторию.
С июля по август 2025 года агентством IQ была организована раскладка полиграфии жилого комплекса Hide Out от Dominanta Development в премиальных ресторанах Москвы.
В апреля 2025 года агентством IQ была проведена спонсорская рекламная интеграция для компании Neverend Travel в рамках престижного спортивного события на Moscow Raceway — соревнования «Порше Клуб Челлендж».