 |
CARGO EXPRESS (Irkutsk) exports Russian mayonnaise, mustard and cakes
“CARGO EXPRESS”, the member of ACEX in Irkutsk, exports Russian foodstuff to Asia on a regular basis. In February 2016 the company organized airfreight delivery of 700 kg of mayonnaise and mustard from Irkutsk to Bangkok. The delivery was ordered by the Irkutsk producer of dairy and fermented milk products. CARGO EXPRESS has already worked with this client before and delivered Russian products not only to Thailand but to China as well where the company has its representative office. As soon as the cargo arrives in Bangkok, the Russian mayonnaise and mustard are distributed in different regions of Thailand. Main consumers of the product are the Russians who live or take a vacation in Thailand. “Nevertheless, some Asians also like Russian foodstuff,” comments Vladimir Boyarchuk, the Head of CARGO EXPRESS, Irkutsk, “for instance, we dispatch dairy products to China on a regular basis. And these products start holding strong positions on the Asian market. In addition we send Russian cakes for export. This sweet product is mostly popular among residents of China and cakes disappear from the counter within the shortest time.” Thanks to CARGO EXPRESS the assortment of the Russian products in Asia is growing regularly.
Details at http://www.acexgroup.net/en/partners/russia/859/
ACEX Alliance Press Center E-mail: acex@acex.net Website: http://www.acexgroup.net
ACEX Alliance (Associated Cargo Experts) is the first Russian Worldwide Logistics Alliance which combines independent Russian and foreign forwarders. Its goal is to develop joint business in the field of logistics and customs clearance in the territory of Russia and the CIS countries. The members of the Alliance are the strongest and experienced forwarding companies form different countries of the world. Additional information of the Alliance, ACEX Conference, event program and its location you can get by e-mail pr@acex.net or on the web-page of the ACEX Alliance Conference http://www.acexgroup.net/en/Our-events/the-3rd-ACEX-conference/.
Контактное лицо: Elena Baranova
Компания: ACEX Alliance
Добавлен: 20:30, 21.03.2016
Количество просмотров: 886
Страна: Россия
| Главный терминал «Байкал Сервиса» в Санкт-Петербурге вдвое увеличил складскую площадь, ООО "Байкал-Сервис ТК", 21:09, 05.11.2025, Россия209 |
| 1 ноября терминал «Парнас» в Санкт-Петербурге переехал на территорию современного логистического центра «Бугры» по адресу: Ленинградская обл., Всеволожский р-н, Бугровское городское поселение, КАД, 23-й км, внутреннее кольцо, 5. |
| Новая эпоха суперспорта: QJMOTOR представляет в России новый SRK 421 RR, QJMOTOR Россия, 05:59, 29.10.2025, Россия361 |  |
| Официальный дистрибьютор QJMOTOR в России объявляет о старте предзаказа нового SRK 421 RR. Эта долгожданная модель призвана установить новые стандарты в суперспортивном классе, предлагая райдерам непревзойденное сочетание мощности, передовых технологий и запоминающегося облика. |
| Сегодня - гости, завтра - коллеги, филиал "Северный" ООО "ЛокоТех-Сервис", 15:40, 28.10.2025, Россия126 |
| В сервисных локомотивных депо компании «ЛокоТех-Сервис», расположенных на полигоне Северной железной дороги, проходит профориентационная акция Неделя без турникетов. |
| Северо-Кавказский филиал демонстрирует высокие результаты по ремонту подвижного состава по итогам 9 месяцев, ЛокоТех-Сервис, 15:16, 22.10.2025, Россия621 |
| Северо-Кавказский филиал компании «ЛокоТех-Сервис» по итогам девяти месяцев 2025 года показывает уверенные производственные показатели, успешно выполняя программу ремонта тягового подвижного состава. Коллективу филиала удалось не только перевыполнить ключевые плановые задания, но и добиться существенного повышения эффективности процессов, что в целом укрепляет надежность эксплуатационной работы на полигоне Северо-Кавказской железной дороги. |
| Спрос на доставку малогабаритных грузов вырос в 2 раза – «Деловые Линии», ГК «Деловые Линии», 21:13, 17.10.2025, Россия511 |  |
| Специалисты перевозчика проанализировали показатели сегмента за 9 месяцев 2025 и сравнили их с тем же периодом прошлого года. Как рассказали в группе компаний, интерес к услуге связан с повышенной востребованностью онлайн-покупок. Клиенты оператора часто заказывают доставки небольших посылок в распределительные центры маркетплейсов или сразу до адреса получателя. |
|
 |