 |
Mirekusoft LLC releases Mirekusoft Install Monitor 3.0, an application management solution
Contact Information:
Kwadwo Mireku Mirekusoft LLC (510) 397-9132 support@mirekusoft.com
Mirekusoft LLC Announces the Release of Mirekusoft Install Monitor 3.0, an application management solution
FOR IMMEDIATE RELEASE
Sunnyvale, CA – Mirekusoft LLC is pleased to announce the release of Mirekusoft Install Monitor 3.0, which provides the best way for Windows users to maintain the performance and reliability of their system. It gives users visibility into what applications change on their system and provides 100% cleanup when removing programs. It is available for download as a 30-day free trial at http://www.mirekusoft.com.
The new version builds on the existing version to help better maintain system performance. The product runs on Microsoft Windows Vista/7/8/8.1/10 and is available for $24.99. Install Monitor works by monitoring what resources such as file and registry are created when a program is installed. It then allows you to manage/remove the program similar to the way phone store apps work. It is designed to reduce the impact of programs on system performance/reliability. The new version includes better usability and faster UI updating. One key feature is the ability to set a program to run “on demand.” For instance, a program that usually runs in the background can be started only when needed instead of running all the time.
“Users are tired of slow and unreliable computers. Install Monitor is designed to put users back in control. It helps maintain the performance and reliability of your system and gives you visibility into changes made by applications. It does this in a way that is simpler and more effective than other products.” said the company founder, Kwadwo Mireku.
The goal of Mirekusoft LLC is to produce efficient, reliable, and easy to use software that enhances the computing experience and solves real problems. Mirekusoft Install Monitor fulfills that goal by making it easier to maintain performance and reliability of Windows systems. Some of the features include the Startup Monitor which allows you to prevent programs from starting automatically. The Program Process Viewer allows you to easily see what resources your programs are using at any point in time. The Program Tree makes it easy to see what programs were installed together. More information is available at http://www.mirekusoft.com/products. ###
Контактное лицо: Kwadwo Mireku
Компания: Mirekusoft LLC
Добавлен: 07:48, 25.11.2016
Количество просмотров: 708
Страна: США
Продукты линейки СУБД ЛИНТЕР совместимы с ОС «АльтерОС», ALMI Partner, 00:54, 26.07.2025, Россия78 |  |
Компании «АЛМИ Партнер» и РЕЛЭКС успешно завершили тестирование и подтвердили полную совместимость операционной системы «АльтерОС» с линейкой СУБД ЛИНТЕР. По итогам испытаний стороны подписали сертификат совместимости, гарантирующий стабильность и корректность совместной работы решений. |
Компания MONT расширила ИБ-портфель отечественной системой exploitDog, MONT, 00:52, 26.07.2025, Россия71 |  |
MONT и компания «Навигатор инновационных решений» («НИР») объявили о начале стратегического партнерства. Продуктовый портфель MONT пополнился решением exploitDog – российской системой анализа уязвимостей, ориентированной на корпоративный сектор и задачи импортонезависимости. |
БФТ-Холдинг и ЮНИСИСТЕМС: партнёрство в интересах цифровизации вузов, БФТ-Холдинг, 00:15, 26.07.2025, Россия107 |  |
Сотрудничество направлено на создание и продвижение комплексных решений для цифровизации высших учебных заведений, включая управление данными и НСИ, автоматизацию закупочной деятельности, комплексное управление имущественными активами и развитие цифровой образовательной среды. |
GenAI без управления знаниями тормозит развитие клиентского сервиса в России, Minervasoft, 00:15, 26.07.2025, Россия115 |  |
На фоне глобального роста интереса к генеративному искусственному интеллекту (GenAI) основной сферой его применения остается клиентский сервис. По данным Unisphere Research, 45% внедрений GenAI в мире приходится на самообслуживание клиентов, 42% — на внутренние IT-службы и 38% — на поддержку с участием человека. |
«1С-Рарус: Управление отелем»: выпущены новые модули для СПА и распознавания паспорта, 1С-Рарус, 00:14, 26.07.2025, Россия115 |
«1С-Рарус» выпустил два новых модуля «1С-Рарус:Управление отелем». Модуль «СПА» предназначен для автоматизации оказания косметических и оздоровительных услуг. Ускорять процесс заселения гостей помогает новый модуль «Распознавание паспорта». В связи с расширением возможностей введены новые цены на модули и лицензии отраслевого решения. |
|
 |