|
Voicent introduces Call Center Manager software
Mountain View, CA, January 3, 2012: Voicent Communications, a leader in VoIP-based communication tools for business, has introduced a new software product to help Call Centers comply with regulatory requirements, maintain efficient use of resources and provide fast, highly effective training for new agents.
Voicent's new Call Center Manager provides automated monitoring of workloads and management of threshold limits to meet limits on U.S. Federal Trade Commission-regulated dropped-call rates. Violation of dropped call rates, which is a common problem for telemarketing campaigns powered by predictive dialers, is punishable by fines of up to $16,000 per incident.
In addition to regulatory compliance benefits, Voicent's Call Center Manager provides easy call monitoring, recording, and a special “whisper coaching” capability that greatly speeds the training of new call center agents.
The software also provides real-time and historical statistical tracking and reporting to monitor and manage the efficient use of call center resources, and productivity of campaigns. The reporting capabilities also qualify Call Centers for the “safe harbor” provisions of the FTC's Telemarketing Sales Rules (TSR). The safe harbor provisions protect qualified call centers from prosecution for occasional or inadvertent violations of its dropped-call limit.
Call Center Manager is designed as an optional management tool for Voicent's powerful AgentDialer predictive dialer software, or Voicent's popular auto-dialer product, BroadcastByPhone. Among the key features of Call Center Manager:
Monitors workloads then automatically adjusts outbound dialing pace to reduce dropped calls caused by reaching more live callers than agents available to handle them
“Whisper coaching” feature enables supervisors to provide live-call feedback to new agents that's inaudible to customers
Real-time and historical statistical tracking of call center resources and campaign productivity
Easy call monitoring and recording Works with AgentDialer predictive dialer or BroadcastByPhone auto-dialer software
Download and setup within 20 minutes
To learn more or to download a free trial of Voicent's Call Center Manager, visit www.voicent.com
Контактное лицо: Voicent Communications
Компания: Voicent Communications, Inc
Добавлен: 20:48, 10.01.2012
Количество просмотров: 658
HRlink внедрил кадровый ЭДО в HR-процессы «Юниливер Русь», HRlink, 04:20, 17.11.2024, Россия79 | |
HRlink, разработчик сервиса кадрового ЭДО, автоматизировал кадровые процессы одного из лидеров российского FMCG-рынка компании «Юниливер Русь». Внедрение платформы позволило повысить эффективность работы HR-департамента – доля подписанных документов в среднем теперь составляет 97%. |
«Газинформсервис» на AQ PRO: укрепление лидерства в сфере кибербезопасности, Газинформсервис, 04:15, 17.11.2024, Россия44 |
«Газинформсервис» принял участие в ежегодной конференции компании «Аквариус» «AQ PRO Время решений». В рамках мероприятия, где эксперты и представители ИТ-индустрии обсуждали актуальные технологические вызовы в сфере отечественной электроники и программного обеспечения, «Газинформсервис» представил ряд докладов, посвящённых решениям для повышения информационной безопасности. |
Как заказчику подготовиться к внедрению 1С:ERP на производственном предприятии, ООО "Цифровизация производства", 04:13, 17.11.2024, Россия61 | |
Планируете внедрение ERP, но не знаете с чего начать?
Начали настраивать 1С:ERP самостоятельно, но что-то пошло не так?
Не удовлетворены результатом внедрения другого интегратора?
Тогда регистрируйтесь на наш вебинар
«Как заказчику подготовиться к внедрению 1С:ERP на производственном предприятии»
21 ноября в 11:00
ЗАРЕГИСТРИРОВАТЬСЯ – (ССЫЛКА) |
IT-компания PMP Tech признана «Лучшим предприятием отрасли» 2023 года, PMP Tech, 04:09, 17.11.2024, Россия62 | |
ООО «ПМП ТЕХ» объявляет о своей номинации и признании «Лучшим предприятием отрасли 2023» в ежегодной премии, организованной Центром аналитических исследований. Эта награда стала итогом всесторонней аналитики и оценки компании, проведенной на основании данных, полученных от федеральных статистических органов и налоговой службы РФ. |
VolgaBlob — новый стратегический партнер Nubes, Nubes, 04:08, 17.11.2024, Россия40 |
Облачный провайдер Nubes и компания VolgaBlob подписали соглашение о стратегическом сотрудничестве. Тем самым они обеспечили возможность развернуть платформу Smart Monitor для своих клиентов. |
«Рейтинг Рунета» запустил телеграм-бот подбора digital-подрядчиков, Рейтинг Рунета, 03:58, 17.11.2024, Россия47 | |
«Рейтинг Рунета» разработал бот, упрощающий поиск подрядчика. Теперь заказчики могут найти разработчика сайта или PR-агентство за пару минут, ответив на несколько простых вопросов. С момента возникновения идеи до реализации прошло 10 месяцев. Стоимость разработки составила 1,3 млн рублей. |
|
|