|
Voicent introduces Call Center Manager software
Mountain View, CA, January 3, 2012: Voicent Communications, a leader in VoIP-based communication tools for business, has introduced a new software product to help Call Centers comply with regulatory requirements, maintain efficient use of resources and provide fast, highly effective training for new agents.
Voicent's new Call Center Manager provides automated monitoring of workloads and management of threshold limits to meet limits on U.S. Federal Trade Commission-regulated dropped-call rates. Violation of dropped call rates, which is a common problem for telemarketing campaigns powered by predictive dialers, is punishable by fines of up to $16,000 per incident.
In addition to regulatory compliance benefits, Voicent's Call Center Manager provides easy call monitoring, recording, and a special “whisper coaching” capability that greatly speeds the training of new call center agents.
The software also provides real-time and historical statistical tracking and reporting to monitor and manage the efficient use of call center resources, and productivity of campaigns. The reporting capabilities also qualify Call Centers for the “safe harbor” provisions of the FTC's Telemarketing Sales Rules (TSR). The safe harbor provisions protect qualified call centers from prosecution for occasional or inadvertent violations of its dropped-call limit.
Call Center Manager is designed as an optional management tool for Voicent's powerful AgentDialer predictive dialer software, or Voicent's popular auto-dialer product, BroadcastByPhone. Among the key features of Call Center Manager:
Monitors workloads then automatically adjusts outbound dialing pace to reduce dropped calls caused by reaching more live callers than agents available to handle them
“Whisper coaching” feature enables supervisors to provide live-call feedback to new agents that's inaudible to customers
Real-time and historical statistical tracking of call center resources and campaign productivity
Easy call monitoring and recording Works with AgentDialer predictive dialer or BroadcastByPhone auto-dialer software
Download and setup within 20 minutes
To learn more or to download a free trial of Voicent's Call Center Manager, visit www.voicent.com
Контактное лицо: Voicent Communications
Компания: Voicent Communications, Inc
Добавлен: 20:48, 10.01.2012
Количество просмотров: 660
Будущие ИБ-специалисты прошли мастер-классы по кибербезопасности в «Газинформсервисе», ООО "Газинформсервис", 04:40, 18.12.2024, Россия86 |
В пятницу, 13 декабря, прошло занятие образовательного проекта Security Skills от компании «Газинформсервис». Никакие суеверия не страшны тем, кто готов противостоять реальным киберугрозам со студенческой скамьи: на мероприятии собрались десятки студентов из ведущих вузов Санкт-Петербурга: ИТМО, СПбГУТ, СПбПУ, СПбГМТУ, ПГУПС и других. |
DION занял второе место в рейтинге лучших ВКС-платформ, ИТ-холдинг Т1, 04:30, 18.12.2024, Россия55 |
Платформа корпоративных коммуникаций DION (ИТ-холдинг Т1) заняла второе место в рейтинге российских ВКС-решений, опубликованном ИТ-маркетплейсом Market.CNews. Рейтинг был сформирован на основе балльной системы оценки по ряду критериев. К ним относятся функциональные возможности, максимальное число участников видеоконференции и аудиозвонка, продолжительность тестового периода, общее количество пользователей и стоимость лицензии на решение. |
ЕДИНЫЙ ЦУПИС обсудил в Ассоциации банков России перспективы внедрения Open API, ЕДИНЫЙ ЦУПИС (НКО "Мобильная карта"), 04:22, 18.12.2024, Россия51 |
Председатель комитета АБР по финансовым технологиям, Председатель Правления ЕДИНОГО ЦУПИС Елена Шейкина 11 декабря провела заседание комитета АБР по финансовым технологиям. Участники встречи обсудили вопросы внедрения открытых API в банковском секторе, методические рекомендации по управлению данными участников финансового рынка, стандарты информационной безопасности и создание универсального решения для небольших банков. |
«1С-Рарус» получил сертификат «Совместимо» для решения «1С:Турагентство», 1С‑Рарус, 03:57, 18.12.2024, Россия52 |
«1С:Предприятие 8. Турагентство» редакции 3.0 успешно прошло очередную сертификацию на получение статуса «Совместимо! Система программ 1С:Предприятие». Функционал отраслевого решения постоянно развивается и соответствует требованиям фирмы «1С», предъявляемым к продуктам совместной разработки. |
|
|