United States Pediatric Vaccines Market, Doses, Immunization (Vaccinated), Cases & Forecast
Pediatric Vaccines market for United States is a multi-billion dollar industry. The value of United States pediatric vaccines market alone is expected to reach more than US$ 18 Billion by 2020. The United States Pediatric vaccines market is driven by favorable demographics, growing public acceptance and product innovation. Varicella and Pneumococcal vaccines (PCV) control the highest and second highest market share in United States respectively. Together both of these vaccines control more than 50% market share.
In number of cases Polio, MMR, Diphtheria and Tetanus cases have diminished significantly from the year 2001 till 2013. In United States, DTP are the highly penetrated vaccines in pediatric vaccines market which contributed more than 100 Million doses in 2014. Polio and MMR are also mostly used vaccines together they consumed more than 150 Million doses in 2014. It is predicted that these three vaccines will bolster the usable pattern in the United States.
The United States pediatric vaccines are expected to remain highly active in the future, fueled by the encouragement and financing from Governments and other health organizations.
This is 8th edition report on Vaccines Market & 3rd edition on Pediatric Vaccines Market by Renub Research. Report titled "United States Pediatric Vaccines Market, Doses, Immunization (Vaccinated), Cases & Forecast” talks about the pediatric vaccines. The report provides information on all the Ten (10) Pediatric Vaccines Market, Doses, Number of Children Being Vaccinated and Number of Cases in United States. This report covers in detail all aspects of past, present and future scenario. The report also entails major factors driving the Pediatric vaccines market and challenges of Pediatric vaccines market.
Ten (10) Pediatric Vaccines Covered in this Report are as follows:
All the Pediatric Vaccines in this Report have been studied from Four View Points:
1. Number of Cases 2. Number of Doses 3. Number of Children Being Vaccinated 4. Market Size for all 10 Pediatric Vaccines
Key Topics Covered in the Report
• United States – Pediatric Vaccines Market & Forecast • United States – Pediatric Vaccines Market Share & Forecast • United States - Pediatric Disease Cases • Pediatric Vaccines Doses and Forecast • Number of Children Being Vaccinated • Market Size for all 10 Pediatric Vaccines • Growth Drivers of Pediatric Vaccines Market • Challenges of Pediatric Vaccines Market
Data Sources
This report is built using data and information sourced from proprietary databases, primary and secondary research and in–house analysis by Renub Research team of industry experts.
Primary sources include industry surveys and telephone interviews with industry experts.
Secondary sources information and data has been collected from various printable and non–printable sources like search engines, News websites, Government Websites, Trade Journals, White papers, Government Agencies, Magazines, Newspapers, Trade associations, Books, Industry Portals, Industry Associations and access to more than 500 paid databases.
Click here to view the report Details: http://www.renub.com/report/united-states-pediatric-vaccines-market-doses-immunization-vaccinated-cases-forecast-165
For more information visit: http://www.renub.com/
Contact Us
Rajat Gupta Sr. Manager Sales & Marketing Div Renub Research Email: rajat.gupta@renub.com Phone: +1-678-302-0700 (USA), +91-120-421-9822, +91-120-254-5750 (India) Web: http://www.renub.com
Контактное лицо: Rajat Gupta
Компания: Renub Research
Добавлен: 12:12, 18.06.2015
Количество просмотров: 642
Страна: США
В период с июня по август 2024 года агентством IQ была размещена наружная реклама в яхт-клубе «Адмирал» и гольф-клубе Moscow Country Club девелопера «Самолет». Для рекламной кампании были использованы баннеры 6х3 м возле причала и 15х3 м на гольф-поле.
Около 2500 первоклассных заведений общепита городов Ростова-на-Дону, Сочи, Москвы, Санкт-Петербурга и Калининграда объединит в ближайший месяц Единый гастрономический путеводитель. Затем к нему присоединятся другие города России.
Подводя итоги первого года работы, команда журнала «Москвичка» заявляет о запуске электронной версии журнала и закрытого событийного клуба «МОСК». Новые продукты расширят уже сформировавшееся комьюнити «Москвички», объединив команду, партнеров, друзей и читателей журнала.
Pro-Vision Communications выступило консультирующим коммуникационным партнером Console Gaming Festival – фестиваля игр на консолях Nintendo, PlayStation и Xbox от компании «Ачивка». В рамках сотрудничества агентство разработало стратегию продвижения фестиваля для семейной аудитории и оказало комплексную коммуникационную поддержку в нишевых СМИ и социальных медиа.
Четыре проекта Пятого канала в различных номинациях стали финалистами престижной индустриальной премии «МедиаБренд». Шорт-лист претендентов на победу опубликован на официальном сайте премии.
Агентство маркетинговых коммуникаций Pro-Vision Communications стало лауреатом отраслевого конкурса «Лучшая команда, сертифицированная АКМР». Проект «Я приду в субботу к маме на работу!: День открытых дверей компании «Зарубежнефть» в рамках NestroKids» завоевал высшую награду в номинации «Лучшее событие для персонала».v
24 октября в Старт Хабе на Красном Октябре было шумно. Всему виной конференция — DEMIS perFORMANce Conf, которая стала центром притяжения профессионалов из мира маркетинга, рекламы и digital.
По данным организаторов мероприятие собрало свыше 5500 регистраций и более 2000 участников на самой площадке: конференцию посетили ведущие маркетологи, аналитики и владельцы бизнеса.
24 октября 2024 года в пресс-центре медиагруппы «Комсомольская правда» состоится пресс-конференция, посвященная завершению сезона Всероссийской акции по очистке от мусора берегов водных объектов «Вода России»