United States Pediatric Vaccines Market, Doses, Immunization (Vaccinated), Cases & Forecast
Pediatric Vaccines market for United States is a multi-billion dollar industry. The value of United States pediatric vaccines market alone is expected to reach more than US$ 18 Billion by 2020. The United States Pediatric vaccines market is driven by favorable demographics, growing public acceptance and product innovation. Varicella and Pneumococcal vaccines (PCV) control the highest and second highest market share in United States respectively. Together both of these vaccines control more than 50% market share.
In number of cases Polio, MMR, Diphtheria and Tetanus cases have diminished significantly from the year 2001 till 2013. In United States, DTP are the highly penetrated vaccines in pediatric vaccines market which contributed more than 100 Million doses in 2014. Polio and MMR are also mostly used vaccines together they consumed more than 150 Million doses in 2014. It is predicted that these three vaccines will bolster the usable pattern in the United States.
The United States pediatric vaccines are expected to remain highly active in the future, fueled by the encouragement and financing from Governments and other health organizations.
This is 8th edition report on Vaccines Market & 3rd edition on Pediatric Vaccines Market by Renub Research. Report titled "United States Pediatric Vaccines Market, Doses, Immunization (Vaccinated), Cases & Forecast” talks about the pediatric vaccines. The report provides information on all the Ten (10) Pediatric Vaccines Market, Doses, Number of Children Being Vaccinated and Number of Cases in United States. This report covers in detail all aspects of past, present and future scenario. The report also entails major factors driving the Pediatric vaccines market and challenges of Pediatric vaccines market.
Ten (10) Pediatric Vaccines Covered in this Report are as follows:
All the Pediatric Vaccines in this Report have been studied from Four View Points:
1. Number of Cases 2. Number of Doses 3. Number of Children Being Vaccinated 4. Market Size for all 10 Pediatric Vaccines
Key Topics Covered in the Report
• United States – Pediatric Vaccines Market & Forecast • United States – Pediatric Vaccines Market Share & Forecast • United States - Pediatric Disease Cases • Pediatric Vaccines Doses and Forecast • Number of Children Being Vaccinated • Market Size for all 10 Pediatric Vaccines • Growth Drivers of Pediatric Vaccines Market • Challenges of Pediatric Vaccines Market
Data Sources
This report is built using data and information sourced from proprietary databases, primary and secondary research and in–house analysis by Renub Research team of industry experts.
Primary sources include industry surveys and telephone interviews with industry experts.
Secondary sources information and data has been collected from various printable and non–printable sources like search engines, News websites, Government Websites, Trade Journals, White papers, Government Agencies, Magazines, Newspapers, Trade associations, Books, Industry Portals, Industry Associations and access to more than 500 paid databases.
Click here to view the report Details: http://www.renub.com/report/united-states-pediatric-vaccines-market-doses-immunization-vaccinated-cases-forecast-165
For more information visit: http://www.renub.com/
Contact Us
Rajat Gupta Sr. Manager Sales & Marketing Div Renub Research Email: rajat.gupta@renub.com Phone: +1-678-302-0700 (USA), +91-120-421-9822, +91-120-254-5750 (India) Web: http://www.renub.com
Контактное лицо: Rajat Gupta
Компания: Renub Research
Добавлен: 12:12, 18.06.2015
Количество просмотров: 675
Страна: США
В апреля 2025 года агентством IQ была проведена спонсорская рекламная интеграция для компании Neverend Travel в рамках престижного спортивного события на Moscow Raceway — соревнования «Порше Клуб Челлендж».
С декабря 2024 по декабрь 2025 года реклама бутика Lardeux размещена в элитных коттеджных поселках, ресторанах и ТЦ «Юнимолл» Москвы. Используются современные форматы наружной и digital-рекламы для привлечения обеспеченной аудитории.
Рекламное агентство IQ совместно с сервисом Aviasales реализовало нестандартную интеграцию на одном из самых популярных горнолыжных курортов страны — в Шерегеше. В секторе «Е» появилась уникальная кабинка подъемника, оборудованная полноценной караоке-системой с каталогом из 40 000 песен.
В январе 2025 года агентством IQ была размещена наружная реклама Sea Breeze Resort на территории всесезонного курорта Газпром Поляна на склоне Альпика.
С декабря 2024 по март 2025 года агентство IQ реализовало размещение digital-рекламы на горнолыжном курорте Шерегеш отеля премиум-класса . Цель кампании — продвижение отеля премиум-класса Vladivostok Grand Hotel & SPA среди активной и обеспеченной аудитории.
С декабря 2024 по март 2025 года агентство IQ реализовало масштабную digital и наружную рекламную кампанию жилого комплекса «Бадаевский» от Capital Group в престижных локациях курортов Газпром Поляна и Красная Поляна.
С января по февраль 2025 года агентством IQ была размещена наружная реклама на горнолыжных курортах Волен, Степаново и Л. Тягачева в Московской области оператора связи Т2.
Руководитель Российской Дрифт Серии Дмитрий Добровольский в рамках форума автомобильного бизнеса «CarXL – 2025» представил возможности российского автоспорта для продвижения брендов.
Пресс-служба ББР Банка вошла в топ двух рейтингов, подготовленных сервисом Brobank.ru. Основным критерием ранжирования стала частота публикаций на сайтах крупнейших банков с января по сентябрь 2025 года.
Российский бренд детской одежды «НаследникЪ Выжанова» впервые вышел на рынок Санкт-Петербурга и всего Северо-Запада, выбрав ТК «Невский Центр» для своего дебюта. Именно здесь начинается история развития марки в регионе: комплекс стал для бренда отправной точкой и местом встречи с петербургской аудиторией.
ЕДИНЫЙ ЦУПИС, платежный сервис для любителей ставок на спорт, объявил о старте ребрендинга. Новый визуальный стиль компания презентовала 3 сентября на деловом завтраке для СМИ в Москве.
С февраля по май 2025 года агентство IQ организовало масштабную outdoor-рекламную кампанию на всесезонном курорте Эльбрус, используя комбинацию digital-форматов и нестандартных решений.