|
Elcomsoft Phone Breaker 6.61 Fixes iCloud Authentication Issue
Elcomsoft Phone Breaker 6.61 is a maintenance release that fixes the recent iCloud authentication issue when using cached credentials or authentication tokens. Since the beginning of June, Apple has once again altered lifespan of authentication tokens, making them short-lived for the purpose of accessing cloud backups. EPB 6.61 can now correctly identify the issue and prompt the user for re-authentication.
We updated Elcomsoft Phone Breaker to correctly identify and process the shortened lifespan of iCloud authentication tokens. Since the beginning of June, 2017, Apple has once again altered lifespan of iCloud authentication tokens. The unexpected token expiry led Elcomsoft Phone Breaker to fail when accessing iOS system backups without a valid error message. The new release correctly identifies the issue and prompts the user to either re-authenticate with Apple ID login and password or continue using existing authentication token for the purpose of accessing synchronized data and files in iCloud Drive.
From now on, the following expiration time applies to iCloud tokens:
System backups: 12 hours iCloud Drive data: unlimited, tokens unaffected Synchronized data: unlimited, tokens unaffected iCloud Photo Library: unlimited, tokens unaffected
In practical terms, this means that the same authentication token extracted from the suspect's computer or pulled from Elcomsoft Phone Breaker's cached credentials storage could have already ‘expired' for the purpose of accessing iOS system backups while still ‘valid' for the purpose of downloading synchronized data (such as call logs, calendars, notes etc.) and obtaining data from iCloud Drive.
The updated release of Elcomsoft Phone Breaker is available immediately. The update is free of charge to customers who purchased the product within one year as well as customers with non-expired support & maintenance plans.
Get more information on Elcomsoft Phone Breaker and download free trial version: https://www.elcomsoft.com/eppb.html
Контактное лицо: Vladimir Katalov
Компания: ElcomSoft Co. Ltd.
Добавлен: 21:43, 14.08.2017
Количество просмотров: 430
Страна: США
ИТ-компания SIPUNI перешла на кадровый ЭДО с помощью сервиса HRlink, HRlink, 04:38, 26.04.2024, Россия138 | |
Компания SIPUNI, специализирующаяся на корпоративной ИТ-телефонии для бизнеса, перевела на безбумажный документооборот HR-процессы с помощью платформы HRlink. Внедрение сервиса для кадрового ЭДО сделало процесс оформления документов более быстрым и простым, а также контролируемым. |
ЕДИНЫЙ ЦУПИС принял участие в платежной конференции Ассоциации банков России, ЕДИНЫЙ ЦУПИС (НКО "Мобильная карта"), 04:25, 26.04.2024, Россия56 |
Ассоциация банков России провела 17 апреля 2024 года XVII Международную конференцию «Платежная индустрия – стратегическое развитие и новые решения». В мероприятии приняли участие топ-менеджеры НКО «Мобильная карта» (работает под брендом «ЕДИНЫЙ ЦУПИС») – Председатель Правления Елена Шейкина и член Правления, Коммерческий директор Артем Сычев. |
«1С-Рарус» перевел «Эссити» на импортонезависимый ландшафт без остановки производства, 1С-Рарус, 04:21, 26.04.2024, Россия42 |
«1С-Рарус» перевел на 1С:ERP торгово-производственную компанию «Эссити». За 9 месяцев в единую экосистему на платформе «1С:Предприятие» интегрированы основные бизнес-процессы предприятия. Выполнено более 1 500 доработок для кастомизации системы. На текущий момент идет финальная стадия опытно-промышленной эксплуатации, «1С‑Рарус» запустил для пользователей ООО «Эссити» выделенную линию консультаций. |
|
|