 |
Mobile Effort Offers ‘Call Stats’ App for Android
Let’s imagine if a network carrier decided to update the monthly fee. At the same time, another carrier fills up every billboard with a super new tariff and opportunities. Can a user say how many minutes he’s spent for either making or retrieving calls to fit these super things for himself and his caller? Application ‘Call Stats’ is answered on these and even more questions. With application ‘Call Stats’ users are able to plan and manage all their mobile time flow. The app becomes an easy assistant for everyone is used to save money spent on talking. The main features: • Statistic per mobile carrier. • Statistic per dialed numbers. • Gathering the statistic on an interval basis. • Filtering of incoming/outgoing calls. • Sharing data cross section. To get a free version of the app designed for ОS Android 5.1 and higher, please, visit Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobileffort.callstatistic. Mobile Effort team is very excited to receive a feedback about the product. Please, don’t hesitate to write about any issues to me-support@mobileffort.com with subject ‘Call Stats’. About Mobile Effort Mobile Effort is a software development company specialized in mobile platforms. The company provides high quality and affordable software development services for mobile devices and web projects. The team of professionals has extensive experience in developing mobile applications for iOS, Android, Windows platforms and Cross-platform apps. The company offers a complete cycle of development – from software idea through designing UX to coding, implementation, rigorous testing, publication, support. Contacts: E-mail: me-sales@mobileffort.com Phone: +38 (097) 03 09 097 Site: https://mobileffort.com
Контактное лицо: Alena
Компания: Mobile Effort
Добавлен: 00:49, 14.07.2018
Количество просмотров: 545
Страна: Россия
«АльтерОфис 2025» успешно протестирован на Astra Linux, ALMI Partner, 23:10, 14.08.2025, Россия120 |  |
Тестирование охватило все критические аспекты взаимодействия программного обеспечения, включая установку, повседневную эксплуатацию, деинсталляцию и соответствие требованиям информационной безопасности. |
ЕДИНЫЙ ЦУПИС и новгородский филиал Академии «Динамо» развивают сотрудничество, ЕДИНЫЙ ЦУПИС (НКО "Мобильная карта"), 23:04, 14.08.2025, Россия119 |
ЕДИНЫЙ ЦУПИС, платежный сервис для любителей спорта, и новгородский филиал футбольной Академии «Динамо» имени Л.И. Яшина договорились о развитии сотрудничества. При поддержке ЕДИНОГО ЦУПИС в регионе продолжат развивать спортивную инфраструктуру, а воспитанники академии примут участие в престижных футбольных турнирах. |
При поддержке ЕДИНОГО ЦУПИС прошел ММК WILD FEST, ЕДИНЫЙ ЦУПИС (НКО "Мобильная карта"), 23:04, 14.08.2025, Россия115 |
ЕДИНЫЙ ЦУПИС, платежный сервис в спортивной индустрии, поддержал cпортивно-музыкальный фестиваль ММК WILD FEST, который состоялся 1-3 августа на Южном Урале. |
«Телфин» запускает онлайн-чаты в расширении «Телфин.Софтфон», Телфин, 23:01, 14.08.2025, Россия120 |
Провайдер коммуникационных сервисов «Телфин» обновил возможности расширения «Телфин.Софтфон» для работы из браузера. Теперь кроме голосовых коммуникаций приложение поддерживает текстовый формат общения — пользователи могут прямо из браузера не только созваниваться, но и переписываться в чатах в WhatsApp, Telegram и Avito. |
|
 |