 |
iMagic gives Small Hotels a Happy Christmas
Hotel Software Beats the Down Economy
8 January 2012 - For Immediate Release
Contact: Jon Walker, CustomerCare@iMagicSoftware.biz
iMagic has released their latest edition of iMagic Hotel Reservation, a software system that runs on Windows, helping to bypass the sluggish economy with unique features.
iMagic Hotel Reservation helps small hotel owners to have advantage over their larger main stream hotel cousins. In a simple, easy to use software package that can be used by just about anyone, iMagic includes additional features to streamline the small hotel owner's needs.
New Group Booking options have been added, allowing owners to not only create booking groups but also includes options for billing individually, partially or by the entire Group.
Spanish language options have now been included.
iMagic has recognized the need for small hotel owners unique needs. By providing unique customer management technology iMagic Hotel Reservation is enabling small business to compete with large hotels at a fraction of the price.
Administration tasks have also been made easier than ever before. Allowing business owners and operators to spend time on other tasks. Automating many of the checking and cross-referencing required in hotel management.
Reservations can be managed with a single click while the tracking of customers and payments are now available in a simple to use format, that doesn't sacrifice important details. Unique "caching" technology also allows owners to quickly sort, file and organize like never previously seen.
The user is guided through a streamlined reservation process, entering and choosing from previous customers. Any extra charges can be applied for up selling and totals and payments are automatically calculated for receipts.
Now small hotel owners can compete with the large hotels for a fraction of the cost.
iMagic Hotel Reservation can be used with Windows XP, Windows Vista and Windows 7. Pricing starts at $249(US). It may be purchased online at http://www.imagichotelreservation.com/. You can also download a free trial edition of iMagic Hotel Reservation. For additional information, contact iMagic directly, Email: CustomerCare@iMagicSoftware.biz or at http://www.imagicsoft.com/
# # #
Evaluation Copy Available on Request
Контактное лицо: Jon Walker
Компания: iMagic
Добавлен: 20:03, 12.01.2012
Количество просмотров: 845
Что изменится в России с 1 июля 2025 года, Компания "Гарант", 22:25, 30.06.2025, Россия239 |
Всего в июле начнут действовать положения 136 федеральных актов, принятых на данный момент. Ключевые поправки касаются: сферы ЖКХ, страхования, социальной сферы, бизнеса, банковской сферы, налогообложения, иных сфер. |
Школа программирования CODDY запускает новый формат обучения — экспресс-курсы, CODDY, 22:14, 30.06.2025, Россия68 |
Международная школа цифровых технологий CODDY объявляет о запуске нового образовательного формата — экспресс-курсов для быстрого освоения практических навыков. Первым в этой линейке стал курс «Монтаж коротких видео в CapCut», который учитывает современные тренды в образовании и растущий спрос на короткие образовательные программы. |
В CRM-платформе «Модус» ускорилась коммуникация с клиентами благодаря ИИ, ИТ-холдинг Т1, 19:48, 26.06.2025, Россия425 |
Вендор НОТА (ИТ-холдинг Т1) обновил CRM-платформу «Модус»: основными нововведениями стали интуитивно понятный UI-редактор и система контроля взаимосвязей между компонентами, которые значительно упрощают разработку и внедрение продуктов. Также команда добавила ИИ-функционал, который повышает оперативность коммуникации с клиентами. |
ИТ-решение ЕДИНОГО ЦУПИС признано инновацией года по версии CNews, ЕДИНЫЙ ЦУПИС (НКО "Мобильная карта"), 11:22, 26.06.2025, Россия135 |
ЕДИНЫЙ ЦУПИС получил награду CNews «Инновация года 2025» за создание собственного высокопроизводительного модульного платежного процессинга CUPIS Unified Processing. Премия отмечает ключевые достижения предприятий различных отраслей экономики в области модернизации, использования новейших и наиболее перспективных технологий. |
|
 |