Liquid Biopsy technology has huge treatment and diagnostics implications for Oncology in future. Liquid Biopsies fall in non-invasive blood test category. It is a new test to detect people with cancer have tumor DNA in their blood. Liquid Biopsies test improves detection of tumor DNA in blood. Currently United States is its biggest market globally. USA liquid biopsy screening market is set to be a Billion dollar market by 2020. Liquid Biopsies Screening market share will decline year on year from 2015, but it will continue to hold majority market share till 2020. If we analyze liquid biopsy by screening potential market then Colorectal Cancer and Breast Cancer together controls nearly 50% of market share. Liquid Biopsy Breast cancer market is set to reach close to USD 500 Million by 2020.
Renub Research report titled “United States – Liquid Biopsy Potential Testing Market & Volume Analysis to 2020” provides a comprehensive assessment of the fast–evolving, high–growth of Liquid Biopsy Market. This 79 page report with 41 Figures analyses the United States Liquid Biopsy Test Market and Volume by 5 Top Cancer Segment, Recent developments, Major Deals along with the driving factors and challenges for Liquid Biopsy Market.
1. Executive Summary 2. United States - Liquid Biopsy Potential Market (2015 – 2020) 2.1 United States - Liquid Biopsy Potential Market 2.2 United States - Liquid Biopsy Screening Potential Market 2.3 United States - Liquid Biopsy Treatment Monitoring Potential Market
3. United States - Liquid Biopsy Potential Test Volume (2015 – 2020) 3.1 United States - Liquid Biopsy Potential Test Volume 3.2 United States - Liquid Biopsy Potential Screening Test Volume 3.3 United States - Liquid Biopsy Potential Treatment Monitoring Test Volume
4. United States - Liquid Biopsy Potential Market Share (2015 – 2020) 4.1 United States - Liquid Biopsy Potential Market Share by Method 4.2 United States - Liquid Biopsy Screening Potential Market Share by Cancer Types 4.3 United States - Liquid Biopsy Treatment Monitoring Potential Market Share by Cancer Types
5. United States - Liquid Biopsy Potential Market & Test Volume by Cancer Types (2015 – 2020) 5.1 United States - Liquid Biopsy Lung Cancer Potential Market & Test Volume 5.1.1 United States - Liquid Biopsy Lung Cancer Potential Market 5.1.2 United States - Liquid Biopsy Lung Cancer Potential Test Volume
5.2 United States - Liquid Biopsy Breast Cancer Potential Market & Test Volume
5.3 United States - Liquid Biopsy Colorectal Cancer Potential Market & Test Volume
5.4 United States - Liquid Biopsy Prostate Cancer Potential Market & Test Volume
5.5 United States - Liquid Biopsy Liver Cancer Potential Market & Test Volume
6. United States - Liquid Biopsy Screening Potential Market & Test Volume by Cancer Types (2015 – 2020)
7. United States - Liquid Biopsy Treatment Monitoring Potential Market & Test Volume by Cancer Types (2015 – 2020)
8. Liquid Biopsy Market – Recent Development
9. Liquid Biopsy Market – Major Deals Analysis
10. Liquid Biopsy Market – Driving Factors
11. Liquid Biopsy Market – Challenges
Click here to view the report details: http://www.renub.com/united-states-liquid-biopsy-potential-testing-market-and-volume-analysis-to-2020-515-p.php
Contact Us
Rajat Gupta Sr. Manager Sales & Marketing Div Renub Research Email: info@renub.com Phone: Phone: +1-678-302-0700 (USA), +91-120-421-9822, +91-120-424-9780 (India) Web: http://www.renub.com
24 апреля прошла торжественная Церемония Награждения RUWARD AWARD 2025. Агентство цифрового маркетинга «Аксиома Веб» заняло 1 место среди маркетинговых агентств в отраслевой экспертизе «Авто и Мото».
27 апреля в 13:00 торговый центр «Муравей» приглашает юных зрителей и их родителей на бесплатный спектакль «Кошкин дом» в исполнении талантливых студентов Нижегородского театрального училища имени Е.А. Евстигнеева. Представление пройдет на 5 этаже ТЦ «Муравей».
Журнал MODA topical и бренд косметики Belor design представил 15-ю ежегодную звездную премию «Прорыв Года 2025»
16 апреля в ресторане«Modus» прошла ежегодная звездная премия, где были названы имена самых стильных и успешных звезд шоу-бизнеса!
Ведущие мероприятия–Юлия Барановская, Дмитрий Оленин, Андрей Разыграев и Кристина Курт.
Музыкальный проект премии: Kristina RICHY, SATKO, Dj LYKOV
Коммуникационное агентство Promote Abroad с проектом «Привлечь кадры в АПК» для агрохолдинга «Лазаревское» вошло в шорт-лист премии «Серебряный Лучник — Агро»
Концерт «Музыка при свечах» с Aita Musica – это идеальный вечер для всех поклонников Гарри Поттера, ценителей симфонической музыки и тех, кто просто хочет прикоснуться к магии и получить незабываемые эмоции.
В новом корпусе цифровых и информационных технологий РЭУ им. Г.В. Плеханова состоялась торжественная церемония награждения премии «Серебряный лучник – агро».
С сентября в октябрь агентством IQ была размещена наружная реклама на баннерах в элитных клубах компании «Дом.РФ». Адресная программа включила гольф-клубы Moscow Country Club, «Целеево», яхт-клубы Shore House, «Адмирал» в Москве и стрелковый клуб «Олимпиец» в Санкт-Петербурге.
Особенно число 10 000 трудно представить, как кого-то обманули: если средний взрослый бодрствует 16 часов в день, это составляет 625 объявлений в час; одно объявление каждые шесть секунд. Даже 3000 давали бы по три объявления каждую минуту.
Fashion Factory School школа бизнес-образования в Fashion (входит в образовательный холдинг Ultimate Education) анонсирует обновление фирменного стиля, которое стало ответом на необходимость создания четкой визуальной идентичности и узнаваемости.