 |
Hotel Management Software August 2016 Update Features Small Hotel Owners Season Management
New York, NY - 26th August, 2016 - New update brings hotel management to the small and medium sized hotels with seasonal room rates, cross application linking, calendar, Hungarian translation and patched security.
"We're providing updates to our customers, ensuring they have the latest and greatest software available. Our process of asking customers for what they want and providing it in timely updates makes for a unique low cost alternative." announced Jon Walker and head of IT at iMagic Software at the official launch. "Hotel applications can perform a broad selection of practical functions and be exceptionally favorable in terms of increasing efficacy, especially for resort management."
iMagic Hotel Reservation software also updates its software on a regular basis. The recent v5.78 Software Updates that were performed in August 2016 have made the software more efficient. The developers have updated their security certificates and this helps to keep the data safe and secure. Likewise, the option Customer Import to include custom fields has also been updated to unable the users to import information from the other systems and also allows to save any additional information that is needed.
Also updates to the GUI Interface meet the new standards and the requirements of Windows 10. The developers have also added an option where the Advanced Calendar layout can be updated. Included in the update is the Hungarian language translation. Bugs and performance updates were also included.
Talking about the same, the Founder of iMagic said, "Hotel Reservation software is made to be useful, one need not have to have any experience or any long term training. Our software interface and the regular updates make the software easy to handle, with on-line booking systems which allow hotel guests to make use of. This software can enable the hotel staff to work more efficiently and it could make their jobs a lot simpler also."
The product is available at $249 for a single-license user. Multiple user access is also available for front and back of house staff. It is now available for all versions of Windows from XP to 10.
About
iMagic is a highly experienced team of software developers aimed at providing small to medium enterprise owners a chance to leverage new software technology to automate different day to day processes in their companies particularly inventory, hotel or restaurant management and tour reservations or management. www.imagicsoft.com
Контактное лицо: Jon Walker
Компания: iMagic
Добавлен: 09:46, 08.09.2016
Количество просмотров: 586
Страна: США
Продукты линейки СУБД ЛИНТЕР совместимы с ОС «АльтерОС», ALMI Partner, 00:54, 26.07.2025, Россия99 |  |
Компании «АЛМИ Партнер» и РЕЛЭКС успешно завершили тестирование и подтвердили полную совместимость операционной системы «АльтерОС» с линейкой СУБД ЛИНТЕР. По итогам испытаний стороны подписали сертификат совместимости, гарантирующий стабильность и корректность совместной работы решений. |
Компания MONT расширила ИБ-портфель отечественной системой exploitDog, MONT, 00:52, 26.07.2025, Россия93 |  |
MONT и компания «Навигатор инновационных решений» («НИР») объявили о начале стратегического партнерства. Продуктовый портфель MONT пополнился решением exploitDog – российской системой анализа уязвимостей, ориентированной на корпоративный сектор и задачи импортонезависимости. |
БФТ-Холдинг и ЮНИСИСТЕМС: партнёрство в интересах цифровизации вузов, БФТ-Холдинг, 00:15, 26.07.2025, Россия108 |  |
Сотрудничество направлено на создание и продвижение комплексных решений для цифровизации высших учебных заведений, включая управление данными и НСИ, автоматизацию закупочной деятельности, комплексное управление имущественными активами и развитие цифровой образовательной среды. |
GenAI без управления знаниями тормозит развитие клиентского сервиса в России, Minervasoft, 00:15, 26.07.2025, Россия115 |  |
На фоне глобального роста интереса к генеративному искусственному интеллекту (GenAI) основной сферой его применения остается клиентский сервис. По данным Unisphere Research, 45% внедрений GenAI в мире приходится на самообслуживание клиентов, 42% — на внутренние IT-службы и 38% — на поддержку с участием человека. |
«1С-Рарус: Управление отелем»: выпущены новые модули для СПА и распознавания паспорта, 1С-Рарус, 00:14, 26.07.2025, Россия115 |
«1С-Рарус» выпустил два новых модуля «1С-Рарус:Управление отелем». Модуль «СПА» предназначен для автоматизации оказания косметических и оздоровительных услуг. Ускорять процесс заселения гостей помогает новый модуль «Распознавание паспорта». В связи с расширением возможностей введены новые цены на модули и лицензии отраслевого решения. |
|
 |