 |
ElcomSoft Phone Breaker 9.15 supports iOS 13 and iPadOS beta, extracts iCloud tokens from macOS
Elcomsoft Phone Breaker 9.15 adds the ability to download iCloud backups created with iPhone and iPad devices running iOS 13 and iPadOS beta. Both public and developer betas of iOS 13 are supported including the new iPadOS.
In addition, the tool fixes an issue with iCloud authentication tokens. For months, the use of iCloud authentication tokens was severely limited. Elcomsoft Phone Breaker was only able to use tokens produced by macOS on the very same computer the token was created on. The update is now able to extract the complete, fully-featured iCloud authentication tokens from macOS computers and use that token on any other computer. The token can be used to authenticate into iCloud without using the login, password and two-factor authentication process. However, the authentication token cannot be used for accessing backups, iCloud Keychain, Messages and Health categories.
Elcomsoft Phone Viewer is also updated to support local (iTunes) and iCloud backups produced by iOS 13 devices. Both tools add preliminary support for the latest beta version of macOS 10.15 (Catalina).
The update is free of charge to all customers who purchased or renewed their Elcomsoft Phone Breaker or Elcomsoft Mobile Forensic Bundle license within one year. Discounted renewal is available to customers whose maintenance plan has already expired.
Elcomsoft Phone Breaker release notes:
- Added support for iCloud backups produced by beta versions of iOS 13 and iPadOS - Fixed the issue of downloading and decrypting a small number of iOS 11 and 12 iCloud backups - Extracts fully-featured iCloud tokens (will work on other computers) from macOS - Added preliminary support for macOS 10.15 (Catalina) beta - Various bug fixes and performance improvements
Elcomsoft Phone Viewer release notes:
- Added support for local iCloud backups produced by beta versions of iOS 13 and iPadOS - Added preliminary support for macOS 10.15 (Catalina) beta - Various bug fixes and performance improvements
Read more at https://www.elcomsoft.com/eppb.html .
Контактное лицо: Vladimir Katalov
Компания: ElcomSoft Co. Ltd.
Добавлен: 20:35, 13.08.2019
Количество просмотров: 385
Страна: США
| «Биржа ATI.SU» обновила сервис оформления претензий на платформе, Биржа грузоперевозок АТИ, 21:35, 03.12.2025, Россия320 |  |
| «Биржа грузоперевозок ATI.SU» обновила сервис «Претензии». Теперь он представляет собой единый инструмент, работать с которым можно в одном окне. Задача обновления — упростить и ускорить разрешение спорных ситуаций между пользователями платформы. |
| «Телфин» и Whatcrm интегрировали CRM Planfix с Telegram, Телфин, 21:32, 03.12.2025, Россия311 |
| Провайдер коммуникационных сервисов «Телфин» представил новинку в линейке сервисов Whatcrm — интеграцию системы Planfix с Telegram. Связка бизнес-приложений позволяет равномерно распределять нагрузку между сотрудниками и повышает скорость общения с клиентами. |
| В Екатеринбурге открылся офис «1С-Рарус», 1С-Рарус, 21:19, 03.12.2025, Россия173 |
| «1С-Рарус» расширяет присутствие в Уральском федеральном округе, открыв офис в Екатеринбурге на базе «ЕРП ЦЕНТР». Это позволит предлагать регионам широкий спектр продуктов и сервисов, а также поддерживать крупные федеральные проекты, реализуемые «ЕРП ЦЕНТР». |
| iSpring в топ-3 решений для HRTech и EdTech на российском рынке, iSpring, 21:13, 02.12.2025, Россия208 |  |
| CNews Analytics опубликовал рейтинги «Крупнейшие игроки рынка HRTech в России 2024» и «Крупнейшие поставщики ИТ-решений для образования 2024». Компания iSpring, разработчик системы для адаптации, обучения и развития сотрудников, вошла в тройку лидеров обоих исследований. |
|
 |