Global – Automatic/Self Driving Car Opportunity Market Analysis
Global – Automatic / Self Driving Car Opportunity Market Analysis
The concept of self–driving vehicles has been gaining traction from the past few years. Self–driving vehicles are expected to radically change the driving experience. With sophisticated sensors, radar, lasers and advanced mapping technology, these self–driving cars have eyes and ears on the roads, theoretically allowing the driver to sit back and relax. Automakers are hopeful that the next generations of driverless cars will carry even more autonomous features.
Self Driving Car Opportunity Market Segments: In terms of Self Driving Car Segments, the software will be the competitive differentiator in the automated vehicles market as it is expected to capture the largest slice of the autonomous car opportunity market. Computer hardware is predicted to be second largest segment followed by Optical Camera and Radar.
Self Driving Car Opportunity Region Wise: North America is anticipated to be the leader in terms of self driving car sales being followed by China. The Western Europe is anticipated to stand at the third spot.
Renub Research study titled “Global – Automatic/Self Driving Car Opportunity Market Analysis” provides a comprehensive assessment of the fast–evolving, opportunistic Global Automatic vehicle Industry. This 112 page report with 31 Figures and 7 Tables covers a detail analysis of Self Driving Car Evolution, Principles, Legislations & Legality Compliances, Self Driving Car Market & Sales Opportunity, Company Analysis and Comparative analysis, Self Driving Car Segment Market Analysis, Global Self Driving Car Sales Analysis, Automatic Self Driving Car Features Penetration, Self Driving Car Future Developments and Driving & Challenging factors for self Driving Car Market.
The 10 Automatic / Self Driving Car Segments covered in the report are as follows
The Region Wise Self Driving Car Sales Opportunity covered in the report are as follows
1. North America 2. China 3. Western Europe 4. Others
The Self Driving Car Companies covered in the report are as follows
1. Google 2. Nissan 3. Volvo 4. General Motors 5. Audi 6. BMW 7. Tesla 8. Mercedes–Benz 9. Toyota 10. Ford Motor Company 11. Volkswagen
The Automatic / Self Driving Car Features Penetration covered in the report is as follows
1. Adaptive Speed Control 2. Automatic Emergency Braking 3. Automatic Lane Maintain 4. Freeway Driving Mode 5. Traffic Jam Mode 6. Autonomous Parking System 7. Self Driving Mode 8. Autonomous Driving Mode
Data Sources
This report is built using data and information sourced from proprietary databases, primary and secondary research and in–house analysis by Renub Research team of industry experts.
Primary sources include industry surveys and telephone interviews with industry experts.
Secondary sources information and data has been collected from various printable and non–printable sources like search engines, News websites, Government Websites, Trade Journals, White papers, Government Agencies, Magazines, Newspapers, Trade associations, Books, Industry Portals, Industry Associations and access to more than 500 paid databases.
Click here to view the report Details: http://www.renub.com/report/global---automaticself-driving-car-opportunity-market-analysis-166
For more information visit: http://www.renub.com/
Contact Us
Rajat Gupta Sr. Manager Sales & Marketing Div Renub Research Email: rajat.gupta@renub.com Phone: +1-678-302-0700 (USA), +91-120-421-9822, +91-120-254-5750 (India) Web: http://www.renub.com
Контактное лицо: Rajat Gupta
Компания: Renub Research
Добавлен: 10:12, 24.06.2015
Количество просмотров: 750
Страна: США
«Газпром нефть шельф» в очередной раз победил в престижном национальном конкурсе PR-проектов «КонТЭКст». В этом году жюри конкурса высоко оценило digital-проект «Работа в Арктике и вокруг нее» за инновационный подход, стратегическую глубину и умение превратить сложную промышленную тему в увлекательную и близкую для широкой аудитории историю.
Агентство IQ в октябре 2025 года провело комплексную кампанию для банного комплекса «Огниво». Цель — укрепление бренда и привлечение новой аудитории через эксклюзивное размещение на ключевых премиальных площадках города.
В сентябре 2025 года агентство IQ реализовало интеграцию в мероприятие «Роскошь, как стиль жизни» жилого комплекса Phantom в премиальном автосалоне Rolls-Royce Kutuzovsky.
В июле 2024 года агентство IQ представило бренд Gresso на 3D медиа-кубе Catcher — одном из самых технологичных и статусных digital-объектов в Москва-сити.
В июле–августе 2024 года агентство IQ реализовало кампанию для ювелирного бренда Yana в Башне Федерация — ключевом небоскрёбе делового кластера Москва-Сити.
Агентство IQ организовало кампанию для Capital Group по продвижению ЖК «ОКО» через билборды в премиальных локациях Москвы и Подмосковья для охвата VIP-аудитории.
С июля по сентябрь 2025 года агентство IQ продвигало бренд Pitkina с помощью пилларов и ситиформатов на Тверском и Никитском бульварах в Москве, нацеливаясь на премиальную аудиторию.
С июля по август 2025 года агентством IQ была организована раскладка полиграфии жилого комплекса Hide Out от Dominanta Development в премиальных ресторанах Москвы.
В апреля 2025 года агентством IQ была проведена спонсорская рекламная интеграция для компании Neverend Travel в рамках престижного спортивного события на Moscow Raceway — соревнования «Порше Клуб Челлендж».
С декабря 2024 по декабрь 2025 года реклама бутика Lardeux размещена в элитных коттеджных поселках, ресторанах и ТЦ «Юнимолл» Москвы. Используются современные форматы наружной и digital-рекламы для привлечения обеспеченной аудитории.
Рекламное агентство IQ совместно с сервисом Aviasales реализовало нестандартную интеграцию на одном из самых популярных горнолыжных курортов страны — в Шерегеше. В секторе «Е» появилась уникальная кабинка подъемника, оборудованная полноценной караоке-системой с каталогом из 40 000 песен.
В январе 2025 года агентством IQ была размещена наружная реклама Sea Breeze Resort на территории всесезонного курорта Газпром Поляна на склоне Альпика.
С декабря 2024 по март 2025 года агентство IQ реализовало размещение digital-рекламы на горнолыжном курорте Шерегеш отеля премиум-класса . Цель кампании — продвижение отеля премиум-класса Vladivostok Grand Hotel & SPA среди активной и обеспеченной аудитории.
С декабря 2024 по март 2025 года агентство IQ реализовало масштабную digital и наружную рекламную кампанию жилого комплекса «Бадаевский» от Capital Group в престижных локациях курортов Газпром Поляна и Красная Поляна.