Global Prostate Cancer Therapeutics Market to 2020
The prostate cancer drugs market is expected to nearly double by 2020, due to the introduction of new, more expensive drugs. Prostate Cancer is the most frequently diagnosed cancer in men. In terms of loss of life from any disease, prostate cancer ranks eleventh; and it ranks sixth in terms of cancer–related mortality in men. The prostate cancer market has a huge demand for new and novel drugs that address unmet needs such as improved survival time, less toxicity, increased progression free survival, increased effectiveness, and lower cost. The global market for the prostate cancer therapeutics market is increasing, driven primarily by the growth in the hormone–refractory prostate cancer therapeutics market. Although, the prostate cancer market faces some hindrances such as the high cost of prostate cancer drugs, the market for prostate cancer drugs is likely to rise in the future.
Global Prostate Cancer Drugs Analysis: Zytiga was the leading prostate cancer drugs in 2014 being followed by Xtandi drugs. In prostate cancer drugs market, Leuplin and Zoladex stand at the third and fourth position respectively in 2014, while Lupron stands at the fifth position in the same year. Bayer's cancer drug Xofigo is also increasing its market share. Decapeptyl, Taxotere, Jevtana and Provenge are the other popular prostate cancer drugs in the global market.
Renub Research report titled “Global Prostate Cancer Therapeutics Market to 2020” provides a comprehensive assessment of the fast–evolving, high–growth of Prostate Cancer Therapeutics Market. This 80 page report with 35 Figures and 2 Tables analyses the Prostate Cancer Therapy Drugs Market, driving factors and challenges for prostate cancer market landscape.
The report covers the following:
1. Global Prostate Cancer – Hormonal Therapy Drugs Market
• Anti–Androgens 1. Casodex 2. Xtandi or MDV3100 3. Xtandi US or MDV3100
2. Global Prostate Cancer Chemotherapy Drugs Market
1. Taxotere 2. Jevtana
3. Global Prostate Cancer Immunotherapy Drugs Market
1. Provenge
4. Global Prostate Cancer Targeted Therapy Drugs Market
1. Xofigo or Alpharadin
Data Sources
This report is built using data and information sourced from proprietary databases, primary and secondary research and in–house analysis by Renub Research team of industry experts.
Primary sources include industry surveys and telephone interviews with industry experts.
Secondary sources information and data has been collected from various printable and non–printable sources like search engines, News websites, Government Websites, Trade Journals, White papers, Government Agencies, Magazines, Newspapers, Trade associations, Books, Industry Portals, Industry Associations and access to more than 500 paid databases.
Click here to view the report details:http://www.renub.com/global-prostate-cancer-therapeutics-market-to-2020-487-p.php
For more information:
Contact Us
Rajat Gupta Sr. Manager Sales & Marketing Div Renub Research Email: info@renub.com Phone: Phone: +1-678-302-0700 (USA), +91-120-421-9822, +91-120-424-9780 (India) Web: http://www.renub.com
Чек-лист, составленный Андреем Тереховым, CEO RUWARD и COSSA, и экспертами «Рейтинга Рунета» поможет избежать распространённых ошибок при реализации рекламных активностей и радикально повысить их эффективность.
С декабря 2024 по март 2025 года агентство IQ реализовало кампанию наружной рекламы девелопера Самолет на территории всесезонного курорта Сорочаны. Продвигался новый проект загородного жилья Дмитров Дом — для аудитории, ценящей высокий уровень жизни, комфорт и природное окружение.
С мая по август 2025 года агентство IQ реализовало наружную кампанию ювелирного бренда Parure Atelier в престижной локации — ресторане Причал Novikov Group.
Digital-агентство полного цикла D-Agency из солнечного Санкт-Петербурга впервые приняло участие в рейтингах Рунета и заняло топовые позиции среди 1324 участников. Этот результат стал возможен благодаря нашему уникальному подходу к работе.
Москва, 17 июня 2025 г
Фармацевтическая компания «МираксБиоФарма» завершила ребрендинг и представила обновлённый логотип, фирменный стиль и стратегию развития. Новый образ компании подчёркивает её амбиции и уникальный подход: создание лекарственных препаратов, БАД и косметических средств по модели полного цикла.
В октябре 2024 года агентство IQ реализовало digital рекламу в Москва-сити для клуба Le Rouge Cabaret. Размещение проводилось на 4 экранах внутри Башни Федерация — современный формат, который позволяет эффективно коммуницировать с аудиторией премиального делового центра.
С апреля по май 2025 года агентством IQ была размещена внутренняя реклама круизного лайнера Astoria Grande в элитных жилых комплексах Москвы. Кампания позволила бренду выйти на аудиторию успешных и активных жителей городских районов.
С декабря 2024 по март 2025 года агентством IQ была размещена digital реклама компании СДЭК, посвящённая их 25-летию. Трансляция роликов велась в ключевых курортах России — Шерегеш Сектор А, Б, Е, Красная Поляна и Газпром Поляна, что обеспечило охват целевой аудитории премиального и спортивного сегмента.
В декабре 2024 года агентством IQ была размещена digital реклама массажного салона Thai Rai в Башне Федерация — одном из самых высоких и известных в Москва-сити.
В марте 2025 года агентство IQ реализовало BTL-интеграцию для Capital Group в гольф-клубе Раево, направленную на продвижение жилого комплекса «Бадаевский». Кампания состояла из комплексных условий партнёрства в рамках мероприятия «Масленица в Раево» с брендированием, а также активным участием в программе праздника для привлечения премиальной аудитории.
В декабре 2024 и январе 2025 года агентством IQ была размещена была размещена индор- и наружная реклама на видеоэкранах в Москве и Сочи недвижимости Vesper.