 |
Boeing Engines Flew on their Own for Maintenance
The Boeing engines, belonging to one of the Russian airlines, demanded an urgent maintenance service. “The transportation had to be executed within the shortest period of time and with the smallest financial expenses. The main things for the airline were time, and of course, reasonable price. That is why the engines flew for maintenance, in the truest sense of the world, on their own. At first the Boeing plane came from Irkutsk to Moscow, where the engines were replaced for further dispatch to the USA,” comments Yuri Lytkin, the expert of multimodal department. The delivery consisted of several stages: engines delivery from Irkutsk to Moscow by air without replacement, road delivery from Moscow to Amsterdam after replacement, airfreight delivery from Amsterdam to the USA for maintenance. “Our specialists had to deliver the cargo from Moscow to Amsterdam,” says Yuri Lytkin. “We offered to the client an optimal price provided by our partners from Belarus which managed to deliver the oversized cargo with the dimensions: 5,40m*2,63m*2,90m. Usually such kind of cargo is processed within 3 weeks, however we managed to decrease this period up to 10 days. As time was the main criterion for the client, besides the cost of delivery, it was necessary to take into account all details and deliver the cargo just to a designated date, otherwise the client could have been fined for the flight delay or cancellation.” In order to speed up the delivery the whole operational department was engaged in the cargo processing. The customs specialists prepared transit declarations, the head of the customs department assisted in the transit procedures at the Sheremetyevo airport, the specialists of multimodal department organized the delivery of oversized cargo to Europe. CARGO EXPRESS did its best to return such a necessary plane back into operations as quickly as possible. Details at http://acex.net/en/press_center/2603/ ACEX Group Press Center E-mail: pr@acex.net Website: http://www.acex.net
Контактное лицо: Elena Baranova
Компания: ACEX Group
Добавлен: 15:11, 26.10.2016
Количество просмотров: 722
Страна: Россия
| Новая эпоха суперспорта: QJMOTOR представляет в России новый SRK 421 RR, QJMOTOR Россия, 05:59, 29.10.2025, Россия316 |  |
| Официальный дистрибьютор QJMOTOR в России объявляет о старте предзаказа нового SRK 421 RR. Эта долгожданная модель призвана установить новые стандарты в суперспортивном классе, предлагая райдерам непревзойденное сочетание мощности, передовых технологий и запоминающегося облика. |
| Сегодня - гости, завтра - коллеги, филиал "Северный" ООО "ЛокоТех-Сервис", 15:40, 28.10.2025, Россия117 |
| В сервисных локомотивных депо компании «ЛокоТех-Сервис», расположенных на полигоне Северной железной дороги, проходит профориентационная акция Неделя без турникетов. |
| Северо-Кавказский филиал демонстрирует высокие результаты по ремонту подвижного состава по итогам 9 месяцев, ЛокоТех-Сервис, 15:16, 22.10.2025, Россия616 |
| Северо-Кавказский филиал компании «ЛокоТех-Сервис» по итогам девяти месяцев 2025 года показывает уверенные производственные показатели, успешно выполняя программу ремонта тягового подвижного состава. Коллективу филиала удалось не только перевыполнить ключевые плановые задания, но и добиться существенного повышения эффективности процессов, что в целом укрепляет надежность эксплуатационной работы на полигоне Северо-Кавказской железной дороги. |
| Спрос на доставку малогабаритных грузов вырос в 2 раза – «Деловые Линии», ГК «Деловые Линии», 21:13, 17.10.2025, Россия503 |  |
| Специалисты перевозчика проанализировали показатели сегмента за 9 месяцев 2025 и сравнили их с тем же периодом прошлого года. Как рассказали в группе компаний, интерес к услуге связан с повышенной востребованностью онлайн-покупок. Клиенты оператора часто заказывают доставки небольших посылок в распределительные центры маркетплейсов или сразу до адреса получателя. |
|
 |