 |
Cargo Traffic from Turkey Grows due to Ease of Customs Requirements
40 ft containers are shipped 3-4 times a week from the Port of Gemlik to Novorossiysk on regular basis. The container is not opened in Novorossiysk. Company specialists issue internal customs transit to Moscow region where the cargo is customs cleared at Alabinskiy customs post. “Cargo traffic from Turkey has substantially increased since the customs’ office has loosened its grip”, Denis Bobrakov, business development director at BSSS says. “The compulsory inspection has been cancelled and it affects the development of cargo traffic in a positive way”. AIRON Logistics that represents Turkey with headquarters in Istanbul joined ACEX in June. “In the current favorable conditions a new member can be beneficial for both parties”, Denis Bobrakov says. “Novorossiysk is favorably located for import and export from/to Turkey; there are a lot of requests for cargo transportation from Turkey to Russia nowadays. AIRON is of great interest for import from Turkey to Russia”. Details at http://acexgroup.net/en/partners/news/1845/ ACEX Alliance Press Center pr@acex.net
Контактное лицо: ACEX Group Press Center
Компания: ACEX Group
Добавлен: 23:41, 31.08.2017
Количество просмотров: 583
Страна: Россия
Каждый десятый отправитель DPD воспользовался «Гарантией сроков доставки», DPD, 16:49, 06.05.2025, Россия78 |
DPD в России подводит первые итоги работы сервиса «Гарантия сроков доставки», в рамках которого компания возмещает бизнес-отправителям транспортные расходы в случае задержки доставки более чем на один день. Опцией, представленной полгода назад, воспользовался каждый десятый клиент компании. |
Российские снегоходы прошли ресурсные испытания в экстремальных условиях ХМАО, ГК "Веломоторс", 16:23, 28.04.2025, Россия95 |
Ханты-Мансийский автономный округ стал полигоном для тестирования новых и серийных моделей снегоходов от ведущего российского производителя. В течение десяти дней специалисты ГК «Веломоторс» проверяли технику в условиях глубокого снега, низких температур и сложного рельефа. Основная цель — подтвердить надежность конструкторских решений перед запуском в серийное производство. |
|
 |