Contact: Jon Walker, CustomerCare@iMagicSoftware.biz
iMagic has released a new edition of iMagic Restaurant Reservation, a desktop Windows application that makes it easy to manage reservations, tables, customers and track referrals.
The top five benefits of a restaurant owner using iMagic Restaurant Reservation are:
5. Increased booking speed. The time taken to search through existing bookings, move reservations to make way for larger groups and take customer details are reduced.
4. Multiple reservation stations. Unlike a reservation book, software can be installed on multiple workstations.
3. Control throughput of reservations. Ensuring quality by managing the total bookings at any given time, avoiding situations where servers or the kitchen staff are over or under loaded.
2. Management oversight. Allowing real-time views of total reservations and restaurant operating efficiency, giving management the information needed to make instant decisions and measure the results.
1. Multiple booking channels. Managing the restaurant in-house allows reservations to be booked online, by phone, fax, email or in person. The ratio of covers available at any time can be adjusted to reflect demand at that time or day.
Staff can search for existing customers saving time by calling up past details so they don't need to be re-entered. Current bookings are automatically linked to past bookings, allowing for interesting information on best recurring customers and no shows.
Reservations can be made on one or more PCs at the same time. Reducing the queue in busy restaurants. Meanwhile the back office PC can view the reservations as they arrive, allowing proper management of the flow of customers in the business.
Management can view graphs and reports in real-time and then control the percentage of tables that should be available at anytime. The results of changes can be measured and viewed instantly giving management the control and information that serves them best. Table Blocks can be created for special occasions and recalled for other events, giving quick changes in floor plans and table layouts.
iMagic Restaurant Reservation runs under Windows XP/Vista/7, costs $399(US). It may be purchased securely on line at http://www.iMagicRestaurantSoftware.com/. You can download a free, 10-use evaluation version of iMagic Restaurant Reservation from the same web address. For more information, contact iMagic Software Email: CustomerCare@iMagicSoftware.biz Internet: http://www.iMagicRestaurantSoftware.com/
# # #
Evaluation Copy Available on Request
About iMagic Software:
Since 1988, iMagic has been developing and marketing Windows business software. In addition to iMagic Restaurant Reservation, the company also offers business software for other markets.
Контактное лицо: Jon Walker
Компания: iMagic
Добавлен: 03:19, 08.08.2012
Количество просмотров: 830
Центр разработки «1С-Рарус» совместно с фирмой «1С» сообщает о начале продаж «1С:Управление нашей строительной фирмой» через облачный сервис 1С:Фреш. Инструменты для управления ресурсами и финансами находятся в постоянном доступе, что особенно удобно для специалистов, работающих на выезде.
Компания «1С ПРО Консалтинг», которая специализируется на системно-ориентированной методологии внедрения корпоративных решений на платформе «1С», представляет инструмент «Менеджер потоков» для преобразования задач последовательной обработки данных в параллельные процессы с контролируемым выполнением.
ЕДИНЫЙ ЦУПИС стал финалистом HR-премии Team Awards в номинации «HR-амбассадоры года» с проектом «Амбассадоры ЕДИНОГО ЦУПИС». В номинации оцениваются истории успеха в области создания и развития команд инициативных сотрудников, продвигающих бренд работодателя.
В I квартале 2025 года пользователи ЕДИНОГО ЦУПИС совершили порядка 3,5 млн транзакций по выводу выигрышей от букмекерских контор на Кошелек ЦУПИС и цифровую карту. Это в 2 раза больше аналогичного показателя 2024 года.
Провайдер коммуникационных сервисов «Телфин» расширяет функциональные возможности интеграции виртуальной АТС и CRM «Мегаплан». Теперь всем пользователям интеграции доступна функция отслеживания пропущенных звонков, что позволяет повысить продажи и уровень удовлетворенности клиентов.
Портал независимых экспертов IaaSSaaSPaaS.ru, специализирующийся на обзорах облачных сервисов, признал платформу виртуализации SpaceVM разработчика «ДАКОМ М» одним из лидеров на российском рынке гиперконвергентных решений.
По итогам исследования финансового маркетплейса «Выберу.ру» «Лучшие кредиты наличными» в апреле 2025 года «Ренессанс Банк» стал лидером рейтинга среди крупнейших кредиторов.
Специалисты STEP LOGIC реализовали новый подход к управлению конфигурациями контента в высоконагруженных и мультитенантных SOC. В STEP Security Data Lake появился модуль SDL Content Manager, обеспечивающий максимальную гибкость, наглядное представление и контролируемое изменение параметров услуг SOC.
Российские разработчики высокотехнологичных решений WhyHappen и ITROO объявили об интеграции своих продуктов: омниканальной платформы Avelana и системы исходящих коммуникаций «Дайлер».
Сотрудники компании «Финтех Солюшнс» приняли участие крупном соревновании T-CTF 2025 для специалистов по компьютерной безопасности и ИТ и показали высокие результаты.