Contact: Jon Walker, CustomerCare@iMagicSoftware.biz
iMagic has released a new edition of iMagic Restaurant Reservation, a desktop Windows application that makes it easy to manage reservations, tables, customers and track referrals.
The top five benefits of a restaurant owner using iMagic Restaurant Reservation are:
5. Increased booking speed. The time taken to search through existing bookings, move reservations to make way for larger groups and take customer details are reduced.
4. Multiple reservation stations. Unlike a reservation book, software can be installed on multiple workstations.
3. Control throughput of reservations. Ensuring quality by managing the total bookings at any given time, avoiding situations where servers or the kitchen staff are over or under loaded.
2. Management oversight. Allowing real-time views of total reservations and restaurant operating efficiency, giving management the information needed to make instant decisions and measure the results.
1. Multiple booking channels. Managing the restaurant in-house allows reservations to be booked online, by phone, fax, email or in person. The ratio of covers available at any time can be adjusted to reflect demand at that time or day.
Staff can search for existing customers saving time by calling up past details so they don't need to be re-entered. Current bookings are automatically linked to past bookings, allowing for interesting information on best recurring customers and no shows.
Reservations can be made on one or more PCs at the same time. Reducing the queue in busy restaurants. Meanwhile the back office PC can view the reservations as they arrive, allowing proper management of the flow of customers in the business.
Management can view graphs and reports in real-time and then control the percentage of tables that should be available at anytime. The results of changes can be measured and viewed instantly giving management the control and information that serves them best. Table Blocks can be created for special occasions and recalled for other events, giving quick changes in floor plans and table layouts.
iMagic Restaurant Reservation runs under Windows XP/Vista/7, costs $399(US). It may be purchased securely on line at http://www.iMagicRestaurantSoftware.com/. You can download a free, 10-use evaluation version of iMagic Restaurant Reservation from the same web address. For more information, contact iMagic Software Email: CustomerCare@iMagicSoftware.biz Internet: http://www.iMagicRestaurantSoftware.com/
# # #
Evaluation Copy Available on Request
About iMagic Software:
Since 1988, iMagic has been developing and marketing Windows business software. In addition to iMagic Restaurant Reservation, the company also offers business software for other markets.
Контактное лицо: Jon Walker
Компания: iMagic
Добавлен: 03:19, 08.08.2012
Количество просмотров: 935
ITKey, ведущий российский разработчик и поставщик решений для построения облачной инфраструктуры, и компания AUXO, системный интегратор и эксперт в области цифровой трансформации промышленности, заключили соглашение о стратегическом партнерстве.
«Группа Астра» объявила о выпуске Astra Configuration Manager (ACM) версии 1.5. Главное нововведение релиза — поддержка мультивендорности: теперь администраторы могут управлять устройствами на базе различных операционных систем семейства Linux из единой консоли.
Компания Жижи внедрила технологию SSE (Server-Sent Events) в архитектуру своего одноименного ИИ-поиска, обеспечив более устойчивый обмен данными и точную синхронизацию пользовательских сессий. Обновление нацелено на повышение надежности интерфейса, в случаях, когда пользователи работают одновременно с несколькими чатами или их интернет-соединение нестабильно.
«1С-Рарус AI Касса» с технологией машинного зрения мгновенно распознает блюда на подносе и автоматически формирует заказ. Система сокращает время обслуживания и увеличивает пропускную способность линий раздачи в столовых и кафе. Технология успешно апробирована на пилотных проектах и отраслевых выставках, что подтверждает ее эффективность для цифровой трансформации предприятий общественного питания.
Провайдер коммуникационных сервисов «Телфин» расширяет возможности интеграции АТС «Телфин.Офис» с amoCRM и предлагает к подключению функцию автозаполнения комментариев к звонку в CRM. Это избавляет менеджеров от рутины, обеспечивает объективную информацию для контроля и повышает качество данных в CRM.
Лизинговая компания «Европлан» внедрила в процесс дистанционного найма сотрудников сервис для приема на работу Start Link (входит в экосистему кадрового ЭДО HRlink).
Лизинговая компания «Европлан» внедрила в процесс дистанционного найма сотрудников сервис для приема на работу Start Link (входит в экосистему кадрового ЭДО HRlink).
На фоне быстро меняющихся рынков и растущих требований к риск-менеджменту компания «ЕГАР Технологии» представила обновление системы рейтингования на платформе EGAR NCW для банков и финансовых компаний.
ГК «Юзтех», российский разработчик программного обеспечения, сообщила об успешном завершении тестирования совместимости ключевого IT-решения Октопус с SelectOS – серверной операционной системой от компании Selectel, одного из крупнейшего независимого провайдера сервисов IT-инфраструктуры в России.
Компания «Пруфтек ИТ» и российский разработчик решений кибербезопасности UDV Group завершили испытания, в ходе которых подтвердилась технологическая совместимость аналитической AIOps-платформы Artimate и системы зонтичного мониторинга UDV ITM.
«1С-Рарус» успешно прошел ресертификацию системы менеджмента качества. Качество предоставляемых услуг соответствует международному стандарту ISO 9001:2015 и национальному ГОСТ Р ИСО 9001-2015. В область действия полученных сертификатов добавлены офисы компании в Ташкенте и Пензе.